Khamis, 16 Ogos 2012

Hari yang malang...

memang malang gile hari ni..dah lah bas dtg lambat..lepas tu berhenti kat perhentian rawang...kalau sekejap boleh lah ni punya lah lama..dah lah nak waktu berbuka puasa..ishh panas hati pulak ni..tp oklah..sampai dalam kol 7.45 mlm..lg malangnya..naik lrt..perghh memang aku cari nahaslah kalau naik lrt waktu maghrib..penuh gile..ade sekumpulan warga asing..tak sabar2 nak naik lrt..dah lah lrt tu dua gerabak je..kalau ye pon sabar lah..jgn nak tolak2 org dengan sarat dgn barang..aku bertambah sakit hati bile satu stesen je dia nak pegi..mcm lrt tu tutup lepas maghrib..nak je aku mencarut kat wrg asing tu..tp terubat lah sakit hati aku.. bile mak ayah aku amik aku bila sampai kat lrt taman melati..masuk je kereta..mak aku ckp nak gi shopping raya..mak aii..aku belum makan lagi kot..bapak punya lama shopping tadi..nasib baik bapa aku belanja makan, itu pon nak dekat kol 9.30 mlm..kalau tak memang naik hantu lah aku..sampai aku tak der mood nak shopping raya sbb lapar punya pasal..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan